Kurulduğu 2016 yılından bu yana firmalara maliye idaresi hizmeti sunan Denetimpark, DİA ile tüm müşterilerinin finansal yönetimi kolayca yürütebiliyor.
DİA’dan önce firmaların mesai saatleri içerisinde uzak masaüstü bağlantı ya da fiziki ziyaret yaparak mali süreçlerini yöneten Denetimpark, DİA kullanmaya başladıktan sonra herhangi bir zaman kısıtlaması olmadan müşterilerinin sunucularına bağlanabilir ve gerekli kontrolleri yapabilir hale geldi.
Denetimpark müşterileri de yoğun olarak DİA kullanıyor. Dijital dönüşüme ayak uydurmak isteyen firmalar, üretim, satış, muhasebe, e-belge ve daha birçok sürecini DİA ERP programı ile yürütürken, aynı zamanda Denetimpark’ın kolayca mali denetimlerde bulunabilmesinin önünü açıyor.
Denetimpark yöneticileri, DİA kullanan müşterileri sayesinde evraklara fiziki temasa gerek kalmadığını ve dosyalama, arşivleme gibi yükümlülüklerden de kurtulduklarını belirtiyorlar. Denetimpark istediği zaman müşterisinin e-fatura veya çek gibi belgelerini çevrimiçi olarak görüntüleyebildiği için zamandan da büyük oranda tasarruf edebiliyor.
Denetimpark aynı zamanda DİA’nın satın alma, fatura, sipariş, muhasebe, beyanname ve personel gibi pek çok çözümünden faydalanıyor. DİA’nın bulut altyapısı sayesinde istedikleri her yerden işlerini yürütebiliyorlar.