Açelya Tekstil
Müşteri:

Açelya Tekstil

Müşteri

Tekstil ve mağazacılık alanında faaliyet gösteren Açelya Tekstil, hem mağazaları üzerinden hem de internet üzerinden kadın giyim, aksesuar satışı yapmaktadır.

İhtiyaç

Açelya Tekstil, iş süreçlerinde verimliliği artırabileceği bir ERP yazılımı arayışındaydı. ERP tercihinde bulut altyapısı önemli bir kriter olarak öne çıkıyordu.

Çözüm

DİA’nın bulut altyapısının sağlamış olduğu özgürlük ve verimlilik ile Açelya Tekstil, tüm iş faaliyetlerini tek bir platform üzerinden yönetmeye başladı.

Değişim

DİA’dan önce server maliyetleri ve bakımı ciddi zorluklar oluşturuyordu. Açelya Tekstil DİA ile tanıştıktan sonra, bulut teknolojisi sayesinde internetin olduğu her yerden iş süreçlerini yönetebilir hale geldi.

Açelya Tekstil’in Hikayesi

2005 yılında kurulan Açelya Tekstil, hem mağazaları hem de internet üzerinden kadın giyim ürünleri satışı yapıyor. Tedarikçileri üzerinden aldığı ürünleri stoklu biçimde satan Açelya Tekstil, DİA ile verimliliğini büyük oranda artırdı.

DİA’yı hem ürünlerin siparişi hem de stoklara işlenmesi sürecinde kullanan Açelya Tekstil, daha sonra ürünleri mağazalara sevk ediyor. Daha sonra ürünlere barkod – etiketleme yapan şirket, bu süreçte de DİA’nın hızından faydalanıyor. Mağazalara gönderilmeye hazır olan ürünler, her bir mağazaya ayrı ayrı transfer ediliyor.

Yapılan sevkiyatlar sonrasında mağaza tarafında müşterilere perakende satış gerçekleşiyor. Satış aşamasında da DİA’nın sunmuş olduğu çözümlerden faydalanılıyor.

Açelya Tekstil DİA Mobil’den de büyük oranda verimlilik sağlıyor. Şirket yöneticileri internetin olduğu her yerden ve tüm cihazlardan tedarikçileriyle sipariş süreçlerini yönetebildiklerini ifade ediyorlar. Aynı şekilde DİA Mobil üzerinden anlık fatura kesme, ödeme ya da rapor alabilme özelliklerini de kullanıyorlar. Açelya Tekstil’in ilerleyen yıllarda bayilerini artırma hedefi var. Bayileşme sürecinde de DİA’dan tüm çözümleriyle faydalanacaklarını belirtiyorlar.

Açelya Tekstil yöneticileri, DİA’ya geçtikten sonra işlerinde yüzde 80 verimlilik artışı sağladıklarını belirtiyorlar. Bu yüzden DİA’yı herkese tavsiye ediyorlar.

yorum arkaplan
"DİA ile 12 mağazamızı ve bayilerimizi yönetiyoruz. Yarın yeni bir mağaza açmak istesek, gerekli tanımlamaları yapıp ertesi gün mağazamızı faaliyete sokabiliriz. Aynı zamanda donanım maliyetlerinden de kurtulduk ve firma olarak verimliliğimizi yüzde 80 artırmayı başardık."
Özkan BİLİR
Diğer Müşteri Hikayeleri