DİA Eğitim ve Destek Sertifikası (DEDS)
Programın Tanımı
DİA Eğitim ve Destek Sertifikası (DEDS), DİA Ticari Yönetim Sisteminde yer alan temel kullanım detaylarının, modüllerin ve işlevlerin program kullanıcıları tarafından en verimli ve en aktif şekilde kullanılmasını sağlamayı amaçlayan bir programıdır. Bu programda DİA’yı tercih eden işletmelerin DİA Modüllerini nasıl daha aktif kullanabileceklerine, raporları nasıl alabileceklerine, bu işletmelere destek verecek DİA iş ortaklarının kullanıcılara verecekleri danışmanlıkta dikkat etmeleri gereken noktalara değinilmektedir.
Hedef Kitle:
Kapsamı
DEDS, farklı programlara bölünmüş bir yapıya sahiptir. Her biri ayrı ayrı sertifikalandırılmaktadır. Bazı sertifikalar için ön koşul sertifikaları bulunmaktadır.
SİSTEM YÖNETİM EĞİTİMİ
Yetkilendirme, E-Posta Ayarı, Veri Entegrasyonları, Banka Ekstre Aktarımı, Excel’den Veri Kopyalama ve Yapıştırma, Ekran Renklendirme, Tablo Dinamik Kolon Ekleme, Toplu Numara ve Bilgi Güncelleme, Toplu İşlem, Sistem Kayıtları, Rapor Tasarımları, Barkod Etiket Basımı, SMS, Otomesaj
TİCARİ PLUS SERTİFİKASI
Talep Yönetimi, Teklif Yönetimi , Sipariş Yönetimi , Sipariş Tahminleme , Kare Barkod, Seri-Lot Stok Yönetimi, 5 Boyutlu Stok Yönetimi, Basit Üretim Yönetimi, Proje Yönetimi, Dinamik Alan Yönetimi, Malzeme Bağlantısı Yönetimi, Stok Maliyetlendirme, İleri Seviye Rapor ve Genel Analiz, Dış Ticaret
FİNANS YÖNETİMİ SERTİFİKASI
Banka Çek – Senet, Banka Kredileri Yönetimi, Ödeme Planı, Risk Yönetimi, Müstahsil Makbuzu, Kur Farkı Hesaplama, Fiyat Farkı Faturaları, İleri Seviye Rapor ve Genel Analiz
MAĞAZA YÖNETİMİ SERTİFİKASI
Hızlı Satış, Ödeme Planı, Cari Takip Ekranı, Yazar Kasa Pos, Terazi Entegrasyonu, Malzeme Özellikleri /Varyant, Sadakat Kart Uygulamaları, Hediye Çeki, Kampanya, Promosyon, Konsinye İşlemleri, Satış Elemanı, Barkod – Etiket, Toplu Bilgi Güncelleme, Fiyat 1-10 Güncelleme, Malzeme Fişleri
GENEL MUHASEBE YÖNETİMİ SERTİFİKASI
Genel Muhasebe, Masraf Merkezi, Muhasebe Entegrasyon, Onaylama
PERSONEL ve DEMİRBAŞ YÖNETİMİ SERTİFİKASI
Personel Bordro, Personel Takip, Demirbaş, İnsan Kaynakları
E-DEVLET YÖNETİMİ SERTİFİKASI
e-Fatura – Portal, e-Fatura – Entegrasyon, e-Defter, e-Arşiv
CRM ve GTS YÖNETİMİ SERTİFİKASI
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Görev Takip Sistemi (GTS), Takvim – Ajanda
E-TİCARET YÖNETİMİ SERTİFİKASI
B2C, B2B, B2C Stok XML, B2B Stok XML
SERVİS HİZMET YÖNETİMİ SERTİFİKASI
Servis Hizmet Yönetimi (SHY), Hizmet Rezervasyon Yönetimi
RESTORAN YÖNETİMİ ve BASİT ÜRETİM SERTİFİKASI
Salon-Masa Yönetimi, Self Servis, Paket Servis, Garson Takibi, Mobil Restoran, Tahsilat Sistemi, Otel Entegrasyonu, Ödenmezler, İkramlar ve İndirimler, Adisyon Bölme, Barkodlu Satış, Depo Yönetimi, Üretim ve Maliyet, Talep ve Sipariş, Mutfak Takibi, Çeşni İşlemleri, Müşteri Bilgi Ekranı, Yemek Sepeti Entegrasyonu
OTEL YÖNETİMİ SERTİFİKASI
Ön Büro Yönetimi, Doluluk Kontenjan Satış Analizleri, Gelir Gider Analizleri, House Keeping Oda Yönetimi, Anket, Restoran Yönetimi, Finans Yönetimi, Muhasebe Entegrasyon, İnsan Kaynakları
ÜRETİM YÖNETİMİ SERTİFİKASI
Gelişmiş Üretim Yönetimi 1-2
DÖNEM DEVRİ EĞİTİMİ
Dönem devri öncesinde bilinmesi gerekenler, dönem devri işlemi, dönem devri sonrasında yapılacak işlemleri içerir. Yılda bir defa yıl sonu döneminde eğitimi gerçekleşmektedir.