Otel programı, konaklama hizmeti veren işletmelerin hızlı ve kolay bir şekilde, çeşitli modüller üzerinden yönetilebilmesini sağlar. Otel programları ister bir otel, ister birden fazla otelin aynı anda tek bir program üzerinden yönetilebilmesini sağlar.

Bir otel programı kendi içerisinde ön büro yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, acenta ve kontrat yönetimi, doluluk – kontenjan – satış analizleri, gider – gelir analizi, oda yönetimi (housekeeping), restoran POS, anket, stok – depo programı, santral, muhasebe, finans yönetimi, insan kaynakları yönetimi gibi tüm ihtiyaçları online şekilde karşılamalıdır.

Otel Programlarının Avantajları

Genel olarak bir otel programının avantajları şunlardır:

  • Check-in, check-out, rezervasyon gibi tüm ön büro işlemlerini pratik bir şekilde yapabilmek,
  • Müşteri ödemelerinin, çıkış ve rezervasyon durumlarının anlık olarak etkin bir şekilde kontrol edebilmek,
  • Acentaları tek bir sistem üzerinden yöneterek, tahminleme özelliğiyle acenta performansını görebilmek,
  • Satış analizleri sayesinde kontenjanları ve dolulukları anlık olarak takip edebilmek,
  • Odalardaki temizlik durumları takip ederek housekeeping işlemlerini kolayca planlayabilmek,
  • Gelir – gider analizlerini tek bir modül üzerinden takip etmek,
  • Muhasebe entegrasyonu sayesinde günlük, aylık ve yıllık verileri kontrol edebilmek,
  • Müşteri memnuniyetini ölçme amacıyla anketler oluşturabilmek,
  • İşe alım ve işten çıkarma gibi süreçleri, çalışan bilgilerini ve çalışan puanlarını koordinasyon içerisinde yönetebilmek.

Neden Otel Programı Kullanmak Gerekir?

Konaklama hizmeti veren bir işletme için otel programı kullanmak, günümüzde neredeyse bir zorunluluk haline gelmiştir. Veriler arasında kaybolmadan, bulut teknolojisi sayesinde istenilen her yerden erişilebilen, çalışan görevlerinin kolayca atanabildiği, yani kısaca işletmeyi tümüyle kontrol altında tutabilmeyi mümkün kılan otel programları mutlaka kullanılmalıdır.

Neden DİA Otel Programı?

Peki, neden DİA otel programı kullanmalısınız?

  • Ön büro yönetimi işlemlerini hızlıca halledebilmek,
  • Kasa ve fatura işlemlerini tek bir ekran üzerinden tümüyle kontrol edebilmek,
  • Müşteri ilişkilerini sorunsuz hale getirmek,
  • Çalışan ve acente verilerini kontrol altında tutmak,
  • Gelir gider analiz raporlarını detaylı ve hızlı alabilmek,
  • Otelin doluluk ve kontenjan oranlarını sürekli takip edebilmek,
  • Stokları ve depoları kontrol altında tutmak,
  • Tüm muhasebe süreçlerini planlı hale getirebilmek.

Türkiye’nin en gelişmiş bulut tabanlı ERP yazılımı DİA ile, tüm otellerinizi tek bir ekran üzerinden yönetebilirsiniz. Daha fazla bilgi almak için aşağıda yer alan formu doldurun, sizi arayalım!

    DİA'yı ücretsiz denemek veya detaylı bilgi almak için hemen formu doldurun!
    DİA'yı Nereden Duydunuz?


    ilgilenebileceğiniz diğer yazılarımız



    Bir cevap yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmaz.

    You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    *

    BİLGİ AL