Şirket yönetimi için entegre çözümler nasıl avantaj sağlar?

DİA Kurumsal Yönetim Sistemi, şirketinizde bulunan farklı şubeleri farklı birimleri birleştirerek tek bir yerden yönetimini sağlayan modüler bir teknolojidir. Bu modüllerin birçoğu, piyasadaki değişimlere cevap verebilen gelişmiş kabiliyeti sayesinde, şirketler için farklı birimlerin online olarak haberleşerek veri kaybının minumuma inmesini sağlamaktadır. Böylece içerisindeki fonksiyonlarla birlikte, bir zamanlar oldukça zor olan departmanlar arasındaki iş akış yönetimini de güçlendirmektedir.

Hangi DİA çözümleri, modülleri güçlü bir iş yönetimi için birleşebilecek en yüksek potansiyele sahiptir?

En önemlilerini inceleyelim.

1. CRM ve Görev Takibi

DİA CRM’de potansiyel müşteriler için sahada DİA Mobil görüşme notları girebilir, gerekirse teklif verebiliriz. Eğer teklif verme işlemi sahada değilde ofisten bir personel gerçekleştirecekse bunun için bir görev ataması gerçekleştirebiliriz. Aynı şekilde ödeme alınacak, teklif verilecek, gibi işlemler için de personelimize görev ataması yapabiliriz. Bu bize hızlı bir satış süreci sağlıyor.

2. Muhasebe üretimle buluşuyor

DİA Üretim Yönetimi ile her üretimde oluşan malzeme fişlerinin muhasebeleştirilmesi ile üretim ve muhasebe ayağını aynı anda kullanabilmemiz sağlanıyor. Farklı bir ekran kullanmadan tek bir sunucu üzerinden hem üretim ayağını hem de muhasebe ayağını aynı anda yürütebilmemizi sağlıyor.

3. Otel ve restoran yönetimini her zaman birlikte

DİA Otel Yönetimi ile rezervasyon kayıtları, müşterinin ödemeleri, giriş ve çıkış takibi, günlük polis listelerinin gönderiminin yanında odaların doluluk analizi, temizlik kirlilik oranı gibi birçok analiz yapabilmekteyiz. Peki otelin restoranını aynı program üzerinden nasıl yönetiriz? İşte burada DİA devreye giriyor ve misafirlere verilebilecek bir kart ile otel içerisinde yapılabilecek alışverişlerde; bu genellikler restoran bölümü olabilir; verilen kart ile işlem gerçekleşmesi sağlanıyor. Misafirin yaptığı harcamalar  bu kart ile takip edilir. Günün sonunda bu harcamalar hesaplanarak misafir takibi yapılır.

4. E-Ticaret ve Muhasebe ile hızlı yönetim

Günümüzde hala birçok firmanın e-ticaret altyapıları muhasebe ile entegre değildir. Bizim en önemli özelliklerimizden biri de stok takibini, muhasebeyi aynı anda e-ticaret için de yapabiliyor olmamız. Sisteme girilen stokların anlık olarak e-ticaret sisteminde direk olarak müşterilere sunulması büyük bir iş yükünü ortadan kaldırmaktadır. Aynı şekilde alınan siparişler için de anında faturalama aşamasına kadar kolaylıkla gelinerek müşteriye hızlı bir teslimat için işlemler minumuma inerek efektif bir e-ticaret yönetimi sağlanmaktadır.

Paylaş