Fleksup Entegrasyonu

Çözüm geliştirme iş ortaklarımız tarafından geliştirilen
DİA Entegrasyon çözümlerini detaylı inceleyin.

E-Ticaret

Pazaryeri Entegrasyonu

İstanbul

Fleksup Entegrasyonu Nedir?


Fleksup e-ticaret altyapısı kullanarak ERP programları arasında köprü görevi gören bir entegrasyon sağlayarak, iş süreçlerinin otomatize olmasını ve daha kaliteli hizmet sunulmasını sağlar.

Fleksup, 1. versiyonunda görev yönetimlerini sağlayan basit bir sistem olarak tasarlandı. Verileri, görev raporlarıyla beraber detaylı kontrol etmeyi sağlar. Tamamlanmış görevlerin xls formatında raporları alınabilmektedir. Raporlar üzerinden aktarımı yapılan verilerin kontrol edilmesi ve başarısız aktarıma neden olan hata detayları incelenebilmektedir.

Fleksup, 2. versiyonunu 2024 yılın son çeyreğinde çıkaracaktır. Yeni versiyon ile ürün ve sipariş detaylarına erişim sağlayan bir panel ile, pazaryeri entegrasyonları eklenecektir.

Fleksup Entegrasyonu Nedir
Fleksup Entegrasyonu Hangi İhtiyaçları Gidermektedir

Fleksup Entegrasyonu Hangi İhtiyaçları Gidermektedir?

Fleksup, Shopify, T-Soft, ikas ve Ideasoft e-ticaret sistemleri ile DİA arasında entegrasyon sağlar.

E-ticaret sektörünün halihazırda entegrasyon sağlayan firmalarının birçoğunda, ERP programları için hizmet sağlayamama durumu gözlemlenmektedir. Aynı zamanda masaüstü programları ile sınırlı erişim sunarlar.

Fleksup ise bulut tabanlı altyapısı ve SaaS iş modeli sayesinde kullanıcılara internetin olduğu her yerden erişim imkanı sunar. Sistem sürekli gelişen ve taleplere anlık yanıt veren bir yapıya sahiptir. E-ticaret firmalarının ihtiyaç duyabileceği stok, fiyat, sipariş ve kategori gibi entegrasyonları kolaylıkla sağlamaktadır.

d

Çözüm ortağımız olmak ister misiniz?

DİA Yazılım’ın bulut teknolojisi farkıyla sunduğu ERP çözümlerine, kendi alanınızdaki ürünlerinizi veya hizmetlerini entegre etmek ister misiniz?

Fleksup Entegrasyonu’nun Faydaları Nelerdir?

Fleksup, bulut tabanlı bir web uygulaması olarak, istediğiniz her yerden kolayca erişim imkanı sunar. Ekstra maliyet yükü olmadan, kesintisiz olarak 7/24 aktif bir sistemin avantajını sağlar. Kullanıcılarının güvenliğini, en üst düzeyde ve tek bir platformda sunarak Fleksup, her zaman güvende olmanızı garanti eder.
Diğer entegrasyon yazılımlarından farklı olarak, entegrasyonlarınızı dakikada bir gibi kısa aralıklarla otomatik olarak gerçekleştirir ve sistemin sürekli verimli çalışmasını sağlar.

Fleksup Entegrasyonu’nun Faydaları Nelerdir

Fleksup, tamamen otomatikleşmiş bir altyapı ile işleyişini sürdürür; böylece hiçbir müdahale gerekmez. Sadece olağan dışı bir durum meydana geldiğinde, sistem anında firmaya bilgi ileterek gerekli kontrollerin yapılmasını sağlar.
Son teknoloji ile geliştirilmiş, hızlı, kullanıcı dostu ve esnek bir altyapı sunar. İhtiyaca göre kolayca uyarlanabilen bu altyapı, her durumda mükemmel bir çözüm sunar.
Bulut tabanlı SaaS modeli sayesinde, yazılım güncellemeleri, hata düzeltmeleri ve bakım işlemleri tamamen otomatik olarak Fleksup tarafından yapılır. Bu sayede kullanıcıların herhangi bir güncelleme veya kurulum işlemiyle uğraşmasına gerek kalmaz.

Birlikte Kullanabileceğiniz Diğer Çözümlerimiz

Fleksup Entegrasyonu Nasıl Kullanılır?

Fleksup entegrasyonunun nasıl kullanıldığına dair
tüm detayları inceleyin.

DİA Lisansları

DİA ve Fleksup arasında entegrasyonun sağlanması için DİA tarafında aşağıda belirtilen lisanslardan birine sahip olunması gerekmektedir. Aşağıdaki tabloda belirtildiği üzere yıllık sipariş adetlerine göre 4 adet paket tanımı yapılmıştır. Paketin çalışması için stok, cari, fatura, sipariş, ödeme planı modülleri ile 1 adet web servis kullanıcı lisansı olmalıdır. (Her üye için DİA tarafından ücretsiz olarak 1 web servis kullanıcısı verilmektedir.) Bu paketler ile entegrasyon sırasında kontör tüketilmeyecektir. Aşağıdaki paketler lisanslarından satın almak için DİA Yetkili İş Ortağınız ile iletişime geçin veya satis@dia.com.tr adresine başvurun.

image1
image2

Fleksup ile paylaşılması gereken bilgiler:

Lisans alımı sonrası Fleksup’a web servis (api) kullanıcı kodu, şifresi, entegrasyon sağlanacak firma kodu ve dönem kodu bilgileri verilmelidir. İlgili bilgilere nasıl erişeceğiniz aşağıda paylaşılmıştır.

Web Servis (Api) Kullanıcısı:

DİA içerisinde bulunan Kullanıcı Listesi ekranından +Ekle ile web servis için kullanıcı oluşturulması gerekmektedir. Bu kullanıcı sadece bu entegrasyon için kullanılmalıdır. Kullanıcı tanımı yapıldıktan sonra Fleksup ile kullanıcı kodu ve şifresi paylaşılmalıdır. Her sunucuda lisanslı kullanıcı sayısını etkilemeyen bir adet web servis çağırabilir kullanıcı hakkı bulunmaktadır. Bu kullanıcı başka bir entegrasyon için kullanılıyorsa +Web Servis Kullanıcı lisansı satın almak için DİA Yetkili İş Ortağınız ile iletişime geçin veya satis@dia.com.tr adresine başvurun.

Firma ve Dönem Bilgisi

Hangi firmanız ile entegrasyon sağlanacak ise o firmaya ait firma ve dönem kodu bilgileri Fleksup ile paylaşılmalıdır Firma Listesi ekranında Firma Kodu kolonundan entegre olacak firmanın koduna erişebilirsiniz. İlgili firmanın içerisine girerek sağ tarafta bulunan Dönem Bilgileri alanında Dönem Kodu kolonunda ilgili döneme ait dönem koduna erişebilirsiniz.

image3
image4

Fleksup Sipariş Entegrasyon Sayfası

  • Otomatik olarak çalışması aktif olan görev için “Çalışma Periyodu” alanında görevin çalışma sıktığı ayarlanmaktadır. Burada belirlenen sürede görev otomatik olarak çalışmaktadır.
  • “Sonraki Çalışma Zamanı” alanında görevin bir sonraki çalışacağı saat bilgisi yer almaktadır.
  • Görev ayarlarının alt kısmında “Entegrasyon Geçmişi” bölümü yer almaktadır burada son 3 güne ait çalışan bütün görevlerin raporları yer almaktadır. Kullanıcı buradan rapor indirerek aktarımda yaşadığı hatanın detayına erişebilmektedir.

Fleksup Ürün Entegrasyon Sayfası

  • Ürün entegrasyonu bölümünde kullanıcı ihtiyaçlarına yönelik görev akışları parçalı olarak yönetilmektedir.
  • Fiyat Grubu Aktarım Görevi: Ürünün temel fiyatları (PSF ve İndirimli SF) haricinde fiyat listeleri kullanılıyor ise bu fiyatların aktarımı ve güncellenmesi için kullanılır.
  • Fiyat Güncelleme Görevi: Ürünlerin temel fiyatlarının aktarımı ve güncellenmesi için kullanılır.
  • Kategori Aktarım Görevi: Dia da yer alan kategorilerin aktarımı için kullanılır.
image5
  • Stok Güncelleme Görevi: Ürünlerin stok adetlerinin güncellenmesi için kullanılır.
  • Ürün Aktarım Görevi: Dia da yeni açılan ürünlerin tespit edilip e-ticaret platformuna aktarımı için kullanılır.
  • Ürün Güncelleme Görevi: Ayarlarda güncellenmesi için aktif edilen ürün adı, markası, barkodu, kategorisi vb. alanların Dia tarafında güncellenmesi durumunda bu güncellemenin e-ticaret platformunda da sağlanması için kullanılır.
  • Örnekteki kullanıcı sadece stok güncelleme görevini otomatik olarak kullanmaktadır.
  • Harici görevler için ise istediğinde “Çalıştır” butonu ile görevi tetikleyip anlık işlem sağlayabilmektedir.
  • Kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik ek özelliklerimizde yer almaktadır.
  • Entegrasyon Geçmişi bölümünde son 3 güne ait bütün çalışan bütün görevlerin raporları detaylı bir şekilde “Dışarı Aktar” butonu ile Excel formatında indirilebilmektedir.
  • Aktarımlarda Cari Grup Kodu,Cari Muhasebe Kodu, Özel Kod, Sipariş Üst İşlem Tipi, Masraf Merkezi, Satış Elamanı, Paket Ürün aktarımı gibi özelliklerimizde bulunmaktadır.
orange dots (1)

İçerik Kütüphanesi

Tanıtım, kurulum ve eğitim videolarını izleyek daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

Tanıtım Videosu

Pdf

orange dots (1)

Bilgi ve Teklif Alın!

DİA’nın bulut teknolojisinin avantajlarıyla hemen tanışın.