Çalışanlarınız masalarına zincirlenmiş durumda mı?

Satış ekibiniz ve diğer çalışanlarınız sürekli hareket halindeyken, ofis dışında da verileri görüntüleyip güncelleyebilmeleri önemlidir. Mobil olmayan ERP yazılımınız kullanıcıların sadece masaüstünden verilere erişimine veya düzenlemesine izin veriyorsa, bu çalışanlarınıza kendilerini masalarına zincirlenmişler gibi hissettirebilir. Bu, bilgilerin güncel tutulması ve çalışanlarınızın günlük olarak ihtiyaç duydukları temel araçların sağlanması açısından da sınırlayıcı olabilir.

DİA Mobil ile bu sorun nasıl çözülüyor?
DİA Mobil çalışanlarınızın hareket halindeyken, CRM, envanter yönetimi, satınalma, stok sayımı, servis, üretimden veri toplama ve sevkiyat da dahil olmak üzere hemen hemen her ERP fonksiyonunu yerine getirmeye imkan veren mobil uygulamalar sunuyor. DİA Mobil’in en popüler özelliklerinden biri, satış ekibinize mobil cihazları üzerinden müşteri verileri ve işlem verileri ile etkileşim yeteneği sağlayan mobil CRM özellikleridir. Satış ekibiniz DİA Mobil ile mobil cihazları üzerinden fırsatlar ve teklifler oluşturabilir.

DİA Mobil yöneticilere de veri görünürlüğü sağlar. Yöneticiler istedikleri raporlara ofis dışındayken veya müşteri ziyaretinde de ulaşabilir ve karar destek mekanizması çok daha hızlı devam ettirilir. Siparişlerin veya verilecek tekliflerin onaylanması gibi süreçler yöneticiler tarafından DİA Mobil üzerinden rahatlıkla yönetilir. Şirket personellerinin görevleri takip edilebilir.

DİA Mobil ile sahadaki ekibiniz online fatura kesme özgürlüğünü yaşıyor, işlemlerini hızlı ve pratik bir şekilde tamamlıyor ve işletme verimliliğini arttırıyor. Sadece satış personelleri değil tüm kullanıcılarınız cep telefonlarından veya tabletlerinden sisteme bağlanıp stok durumu, müşteri veya tedarikçi bakiyeleri hakkında raporlara anında ulaşabiliyorlar. DİA Mobil’i hemen denemek için demo talebinde bulunabilirsiniz.

Paylaş