Servis Hizmet Yönetimi – modüller

Servis Hizmet

  • Servis Hizmet Yönetimi: DİA Servis Hizmet Yönetimi modülü ile servis hizmeti veren…
  • Form, Personel ve Ekip Yönetimi: Farklı servis süreçlerinizi tanımlayarak bu süreçlerle ilgili…
  • Garanti ve Sözleşme İşlemleri: Seri numarası, garanti tarihi, önceki servis işlemleri, arızalı ürünlerle ilgili resimlerin kaydedilebilmesi…

SHY – Servis Hizmet Yönetimi

Servis Hizmet Yönetimi: DİA Servis Hizmet Yönetimi modülü ile servis hizmeti veren işletmeler tüm servis süreç yönetimi ihtiyaçlarını karşılar, pratik ve hızlı kullanım sayesinde servis departman verimliliklerini arttırırlar.

Form, Personel ve Ekip Yönetimi: Farklı servis süreçlerinizi tanımlayarak bu süreçlerle ilgili olan sorumlu departmanları belirleyebilir, süreç değişikliklerini personelinize veya müşterinize e-posta veya sms yolu ile bildirebilir, tüm işlemlerin yazılım üzerinden takip edilip form çıktılarından kurtulmasını sağlayabilirsiniz.

Garanti ve Sözleşme İşlemleri: Seri numarası, garanti tarihi, önceki servis işlemleri, arızalı ürünlerle ilgili resimlerin kaydedilebilmesi, sözleşmeli müşteri takibi, personellerin görevlendirilmesi, personellerin servislere harcadıkları sürelerin kaydedilebilmesi, karlılık analizlerinin yapılabilmesi, yapılan işlemlerin ve kullanılan malzemelerin kaydedilip tek tuşla faturalandırılabilmesi, cari hesap ekstre detayında teknik servis işlemlerinin listelenebilmesi gibi farklı ihtiyaçlara çözümler bulabilirsiniz.

  • Hizmetlerin Maliyetlendirilmesi
  • Faturalandırma
  • Prim ve Görev Takibi
  • Gelen, Satılan, İade Edilen ürün takibi, Özel Değer Takibi

Yönetim Paneli: Servis Yönetim Paneli üzerinden açıktaki servisler, kapanan servisler, sözleşme sayıları, personellere göre servis formları, personellere göre görev sayıları gibi analizlere anında ulaşabilirsiniz.

Servis Form Tipleri Nasıl Tanımlanır?
Sorun ve Çözüm Listeleri Nedir? Nerede Kullanılır?
Tanımlı Servis Form Tipleri Nasıl Kullanılır?
Servis Formu ile Ürün Kabul ve Teslim İşlemleri Nasıl Yapılır?
Servis Formları Listesinde Ne İşlemler Yapılır?
Kullanılan Malzemelere Nasıl Teklif ve Fatura Oluşturulur?
Serili Ürün ve Araç Değer Takipleri Nasıl Yapılır?
Servis Formları Listesinden Hangi Analizler Yapılır?
Diğer ve Dinamik Alanlar Nasıl Kullanılır?
Görev ve Görüşme Notları Nasıl Eklenir?

Örnek Servise Giriş Ekranı
Servis Ürün Kabul Teslim Formu
Servis Yönetimi İşlem Şablonları Tanımlama
Servis Yönetimi Prim Takibi
Değer Okuma ve İzleme
Garanti Takibi
Yönetim Ekranı ve İşlem Kullanımı

Paylaş